Spotkanie skierowane jest przede wszystkim do konsumentów-seniorów i będzie dotyczyło zagrożeń rynkowych i sposobów radzenia sobie z problemami konsumenckimi.
Główna tematyka spotkania, to: sprzedaż na pokazach, usługi telekomunikacyjne, finansowe, sprzedaż energii elektrycznej, zakupy w zwykłym sklepie.
Po prelekcji będzie można uzyskać bezpłatną poradę prawną w swojej sprawie konsumenckiej (np. nieuznana reklamacja). Dyżur będzie trwał 2 godziny. Bezpłatną poradę będzie można uzyskać także pod adresem warszawa@federacja-konsumentów.org.pl (przy zgłoszeniu należy powołać się na uczestnictwo w szkoleniu).
TERMIN: 18 grudnia 2020 r., godz. 14:00-16:30 (prosimy o wejście na spotkanie 15 minut wcześniej, aby w razie problemów technicznych był czas na ich rozwiązanie)
MIEJSCE: platforma internetowa Zoom.
Spotkanie odbędzie się w formule zdalnej, w zgodzie z obostrzeniami sanitarno-epidemiologicznymi.
Jak wejść na spotkanie? To bardzo proste!
Kliknij na link poniżej (lub skopiuj adres do paska adresowego przeglądarki):
https://zoom.us/j/97541591960?pwd=c3E1cXhwRkRjQmVlWWlyTGt1bnRSdz09
Meeting ID: 975 4159 1960
Passcode: 709852
Nie trzeba instalować oprogramowania, aby wziąć udział w warsztatach.
1. Na stronie, która się wyświetli klikamy „Launch Meeting”.
2. Następnie klikamy „Join from Your Browser”.
3. Po drodze może być konieczne zatwierdzenie niektórych zgód – naciskamy „continue” lub „accept”.
4. Po tym powinna załadować się strona ze spotkaniem. W lewym dolnym rogu powinna być ikona odpowiadająca za włączenie dźwięku i kamery.
Gdyby zaszła konieczność wpisania hasła, prosimy wpisać: 709852
Zachęcamy do aktywnego udziału i zadawania pytań.
Broszura edukacyjna do spotkania.pdf
Projekt został dofinansowany z budżetu Województwa Mazowieckiego
Zdjęcie: Pixabay.com